Saako korjaamolta cd-levyn '74 Jailbreak / AC/DC? CD-levy on hyllyssä töölön kirjastossa.

Kysytty

Saako korjaamolta cd-levyn '74 Jailbreak / AC/DC? CD-levy on hyllyssä töölön kirjastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen cd-levy on Töölön kirjastossa. Se on käytettävissä vasta kun Töölön kirjasto avataan remontin jälkeen.

Osa Töölön kirjaston musiikkiaineistosta on siirtynyt Pasilan kirjaston hallintaan.

Töölön kirjaston '74 Jailbreak-cd ei ole ainoa kappale, vaan sitä löytää myös muutamista muista Helmet-kirjastosta.

Kyseisestä cd-levystä voi tehdä varauksen Helmet-kirjaston kautta internetissä tai asioimalla lähikirjastossa. Noutopaikan voi valita. Mutta korjaamolle ei toimiteta varattua aineistoa.