Saako koneelle 32 lisäaikaa, kirjasto pasila helmet. Pari tuntia voisi olla hyvä.

Kysytty

saako koneelle 32 lisäaikaa, kirjasto pasila helmet. Pari tuntia voisi olla hyvä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä sinulla ei näytä olevan varausta Pasilan kirjaston asiakaspäätteille. Kone numero 32 on vapaana tänään klo 15.30 lähtien, mutta tilanne voi tietysti vaihtua koska vain.

Aika asiakaspäätteelle kannattaa varata Helmet-sivuston varaa tietokone -palvelusta, niin näet ajantasaisen tilanteen:

https://varaus.lib.hel.fi/default.aspx

Voit myös varata ajan soittamalla kirjastoon tai käymällä meillä. Voin myös tehdä sinulle varauksen, jos kerrot tarkan ajan.