Otsikko
Hüva Vallila Kirjasto! Onko teillä tietokone abonenti mahdollisuksia. Tarviin TE Toimistossa tehtä lomatuksrn tieton. En mitä muuta.

Kysytty

Hei hüva Vallila Kirjasto!
Onko teillä tietokone abonenti mahdollisuksia.
Tarviin TE Toimistossa tehtä lomatuksrn tieton.
En mitä muuta.

Vastaus

Vastattu

Kyllä, Vallilan kirjastossa ja muissa Helmet-kirjastoissa on mahdollista käyttää asiakastietokoneita välttämättömissä asioissa  turvallisuusohjeet huomioon ottaen. Lisää tietoa Helmet-asioinnista 30.11.- 20.12. Helmetin sivuilla:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Asiointi_He…