Saako kirjastosta lainaksi Aivotyökirjaa ja isoa kuvallista kirjaa aivojen rakenteesta ja tominnasta.Kirjan nimeä en muista ,mutta alle 5v vanha paksu teos …

Kysytty

Saako kirjastosta lainaksi Aivotyökirjaa ja isoa kuvallista kirjaa aivojen rakenteesta ja tominnasta.Kirjan nimeä en muista ,mutta alle 5v vanha paksu teos ,jossa selkeät kuvat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko tämä etsimäsi: Aivotyökirja: opas ja harjoituksia aivovaurion saaneelle, läheiselle ja ammattilaiselle / Trewor Powell (2016). Kirjan saa lainaan Vaski-kirjastoista:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.3559499