Haluaisin saada varattua nyt mitä pikemmin kirjan, mutta minulla ei ole vielä kirjastokorttia sinne teille, koska tulen Suomeen 13.12.18. Onko mahdollista,…

Kysytty

Hei,

Haluaisin saada varattua nyt mitä pikemmin kirjan, mutta minulla ei ole vielä kirjastokorttia sinne teille, koska tulen Suomeen 13.12.18. Onko mahdollista, että teette varauksen minulle nyt kuitenkin ilman kirjastokorttia ja tulen heti 14.12 hakemaan kirjastokortin teiltä`?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaukset tehdään asiakkaan kortille, joten valitettavasti kirjan varaaminen ilman korttia ei ole mahdollista. Jos tutuissasi on kortin haltia, voisit pyytää häntä varaamaan kirjan.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Haltiat ovat mielikuvitusolentoja, kirjastossa fantasiakirjallisuutta