Pyydän kopiota HE 88/1985 Kuluttajansuojalaki 17 §:n perustelut sivut 30, 31 ja 32 Pitäisi olla teksti "luotonantaja ei olei velvollinen ottamaan vastaan…

Kysytty

Pyydän kopiota HE 88/1985 Kuluttajansuojalaki 17 §:n perustelut
sivut 30, 31 ja 32

Pitäisi olla teksti "luotonantaja ei olei velvollinen ottamaan vastaan sellaista osasuoritusta ,jonka jälkeen viivästynyt maksamatta oleva määrä ei enää täyttäisi 1 momentin ja 2 kohdan edellytystä "
Finlexistä ei löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitän HE 88/1985 tekstin sinulle erikseen Eduskunnan kirjaston tietopalvelusta.