Psykologian appro: Pulkkinen L. 1996. Lapsesta aikuiseksi (.. neljä muuta teosta) ?

Kysytty

Psykologian appro: Pulkkinen L. 1996. Lapsesta aikuiseksi (.. neljä muuta teosta) ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät kaikkien kysymymiesi teosten sijaintitiedot pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen aineistotietokannasta, jonka www-osoite on: http://www.libplussa.fi/.

Jos teoksen niteitä on "hyllyssä", voit soittaa kirjastoon ja varata sen itsellesi. Jos taas yhtään nidettä ei ole vapaana, pitää maksullinen varaus tulla tekemään kirjastoon. Myös muiden pääkaupunkiseudun kirjastojen aineisto voidaan toimittaa haluamaasi kirjastoon . (Rajoitukset ja poikkeukset selviävät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/virkku.)

Viimeinen kysymäsi teos (Korhonen, Merja: Äideiltä tyttärille periytyvä ...) on kuitenkin artikkeli, joka sisältyy julkaisuun Naistutkimus, 1996: 1. Tämä julkaisu on esimerkiksi Helsingin pääkirjastossa Pasilassa. Koska teokset ovat yliopiston kurssikirjoja nopein ja kätevin tapa saada ne käsiisi on tietenkin Opiskelijakirjasto, mistä kaikki löytyvät yhdestä paikasta.