Otsikko
Pollux -hevoskerhoss aon ilmestynyt Joanna Campbellin kirjoja aika paljon. Nyt uusimpia osia, joissa Cindy on, ei ole näkynyt melkeimpä missään. Onko esim…

Kysytty

Pollux -hevoskerhoss aon ilmestynyt Joanna Campbellin kirjoja aika paljon. Nyt uusimpia osia, joissa Cindy on, ei ole näkynyt melkeimpä missään. Onko esim. seuraavia kirjoja tulossa?

'Glory saa haastajan
'Ongelmia näköpiirissä cindy
'erottamattomat

Mielestäni osia puuttuu välistä, sillä RASAVILLI TÄYSIVERINEN kirjan olen jo lukenu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemiasi Joanna Cambellin kirjoja ei jostain syystä ole hankittu pääkaupunkiseudun kirjastoihin, vaikka ne ovat ilmestyneet jo muutamia vuosia sitten (Glory saa haastajan on vuodelta 2003, Ongelmia näköpiirissä Cindy on ilmestynyt vuonna 2004 ja Erottamattomat vuonna 1999). Voi olla,ettei niitä enää ole saatavissa kirjojen kustantajalta.
Laitoin kuitenkin Helsingin kaupunginkirjaston hankintaan pyynnön että kirjoja tarjottaisiin helsinkiläisille kirjastoille jos niitä on vielä myynnissä.
Sinun kannatta katsoa muutaman viikon kuluttua Helmet-tietokannasta onko kirjoja tullut kirjastoihin tai kysyä asiaa lähikirjastostasi.