Pitäisi löytää myllyyn liittyviä vanhoja sanoja ja viitteitä jotka liittyvät myllyyn.

Kysytty

Pitäisi löytää myllyyn liittyviä vanhoja sanoja ja viitteitä jotka liittyvät myllyyn.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myllyihin liittyviä sanoja ja muuta tietoa löydät Nurmijärven kirjastoista esim. seuraavista teoksista:

Korhonen, Teppo: Vesimyllyt
Gåpå, Ahti: Lopen myllyt
Vuorela, Toivo: Suomalainen kansankulttuuri
Sirelius: Suomen kansanomaista kulttuuria
Antonen, Esko: Nurmijärven vanhoista myllyistä. Teoksessa Uusimaa II. 1934

Sanastollista asiantuntemusta voit saada Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksesta, www. kotus.fi.