Otsikko
Peter D'Adamonin veriryhmädieetti kiinnostaisi. Siitä on julkaistu kirja, jota en ole vielä mistään löytänyt.

Kysytty

Peter D'Adamonin veriryhmädieetti kiinnostaisi. Siitä on julkaistu kirja, jota en ole vielä mistään löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä kysymänne kirjan tiedot:

D'Adamo, Peter J.
Syö oikein oman tyyppisi mukaan -- henkilökohtainen ruokavalio, jonka avulla pysyt terveenä, elät pitempään ja saavutat ihannepainosi
WSOY, Helsinki, 2002
ISBN 951-0-25637-4

Kyseinen kirja kuuluu myös pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen valikoimiin, ja sen saatavuustiedot voitte tarkistaa Plussasta ( http://www.libplussa.fi ) Varauksen voitte halutessanne jättää kotikirjastoonne, ellei kirja ole missään hyllyssä.