Otsikko
Päsenkö jo jonotuslistalle Enni Mustosen uutuudesta "Ruokarouva", ei löytynyt vielä Hämeenlinnan kirjaston kokoelmista

Kysytty

päsenkö jo jonotuslistalle Enni Mustosen uutuudesta "Ruokarouva", ei löytynyt vielä Hämeenlinnan kirjaston kokoelmista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enni Mustoselta ei ainakaan vielä ole julkaistu sen nimistä kirjaa.
Muutamasta blogista löytyi tieto, että sen niminen voisi olla Syrjästäkatsojan tarinoita –kirjasarjan neljäs osa, ja että kirja julkaistaisiin mahdollisesti ensi vuonna (2016). Sarjan kolmas osa, Emännöitsijä, julkaistiin tänä vuonna.

Eli kirjaa pääsee varaamaan toivon mukaan ensi vuonna.