Otsikko
Paikasta, josta lakimies Ilpo Härmäläisen ruumis löydettiin, löytyi myös toinen ruumis. Onko tämän toisen uhrin henkilöllisyyttä paljastettu ja onko hänet…

Kysytty

Paikasta, josta lakimies Ilpo Härmäläisen ruumis löydettiin, löytyi myös toinen ruumis. Onko tämän toisen uhrin henkilöllisyyttä paljastettu ja onko hänet surmattu samoihin aikoihin kuin Härmäläinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toisen uhrin henkilöllisyyttä ei ole paljastettu, mutta hänen läheisille on ilmoitettu löydöstä. Tammikuussa ilmestynyt Yle Uutisten artikkeli kertoo näistä kahdesta löydöstä sekä muista kohteista jotka merkittiin mahdollisina paikkoina ruumiiden löytämiselle - Merenpohjassa Turun Airistolla saattaa olla useita ruumiita – KRP valmistelee nyt tutkimuksia | Yle Uutiset. Löytäneen vainajan katoamista ei ole yhdistetty Härmäläiseen tai mihinkään muuhun rikokseen. Poliisi kertoi että henkilö on kadonnut jo vuonna 1979, 15 vuotta ennen Ilpo Härmäläisen murhaa.