Onko olemassa tilastoja Helsingin eri kaupunginosissa tapahtuneista henkirikoksien määristä? Tai rikoksista ylipäänsä? Haluaisin tietää Lauttasaaren…

Kysytty

Onko olemassa tilastoja Helsingin eri kaupunginosissa tapahtuneista henkirikoksien määristä? Tai rikoksista ylipäänsä? Haluaisin tietää Lauttasaaren tilastoista suhteessa muuhun kaupunkiin tai kaupunginosiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Tilastokeskuksella ei ole ko tilastoja, mutta Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta (http://www.optula.om.fi) voi löytyä tietoa asiasta.