Päätinkin täältä kysyä kuka tunnistaisi ko. laulun. Sanat menee kutakuinkin näin. (Helppoa tämä ei varmasti ole, kun äitini muistaa vain lyhyen pätkän siitä)…

Kysytty

Päätinkin täältä kysyä kuka tunnistaisi ko. laulun. Sanat menee kutakuinkin näin. (Helppoa tämä ei varmasti ole, kun äitini muistaa vain lyhyen pätkän siitä). Kyseessä naislaulaja, epäili Merja Raskia. Googlettamalla näillä hakusanoilla en saanut tulosta.

"On jäätyneet maat, on jäätyneet veet.

Vain yksinäisyys mua lohduttaa...."

Ja joku kirkkokin siinä siinä taidettiin mainita, äitini kertoman mukaan. Jos saan tuon kappaleen selville, siinä hänelle mieluinen joululahja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi joululaulu taitaa olla Saija Varjuksen esittämä Joulu yksinäistä lohduttaa.