Millä nimellä tunnetaan suomeksi joululaulu, jonka nimi on ruotsiksi advent?

Kysytty

Millä nimellä tunnetaan suomeksi joululaulu, jonka nimi on ruotsiksi advent?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisen tiedon löysin HelMetistä:Advent (Adventtina) / Otto Olsson, es. Stockholms Undomskör. Toivottavasti tarkoitat samaa joululaulua, nimi on aika
tavallinen joululauluissa.