Otsikko
Tietäisikö kukaan levyn jolla on joululauluja soitettuna klarinetilla ja klassisella kitaralla. Soi yhden joulun paikallisradiossa non stoppina joulun ajan…

Kysytty

Tietäisikö kukaan levyn jolla on joululauluja soitettuna klarinetilla ja klassisella kitaralla. Soi yhden joulun paikallisradiossa non stoppina joulun ajan parikymmentä vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä levyä ei ole tunnistettu. Olen lähettänyt kysymyksesi myös kirjastojen valtakunnalliselle tietopalvelun sähköpostilistalle. Jos sitä kautta vastaus löytyy, lähetän sen sinulle.

Muistaisiko joku lukijoistamme tämän levyn?