Kaipaan sanoja 60-luvlla laulettuun lauluun, jota leikimme tonttuleikkinä: Kaukana Haltija-tunturissa on joulupukilla maja, seillä on myöskin kaikki…

Kysytty

Kaipaan sanoja 60-luvlla laulettuun lauluun, jota leikimme
tonttuleikkinä: Kaukana Haltija-tunturissa on joulupukilla maja,
seillä on myöskin kaikki joulutontut ja leikkikalujen paja...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on Usko Kempin säveltämä laulu Joulupukin tunturissa, jonka sanat löytyvät esimerkiksi kirjasta Suuri lastenlaulukirja 2.
Samasta teoksesta löytyvät myös leikkiohjeet.
Kirjan saatavuuden Huittisten kaupunginkirjastosta voi tarkistaa sivulta http://kirjasto.ulvila.fi/huittinen/