Otsikko
Muistaako/ tietääkö kukhan vanhaa lasten joululaulua 50/ 60 luvulta. ...hyvä on kepponen kelle annat sen. annan Heikille vaan annan Heikille vaan sillä Heikki…

Kysytty

Muistaako/ tietääkö kukhan vanhaa lasten joululaulua 50/ 60 luvulta. ...hyvä on kepponen kelle annat sen. annan Heikille vaan annan Heikille vaan sillä Heikki käypi pyytämättä nukkumaan....?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut laulua. Sanoituksen osilla ei myöskään löytynyt mitään verkosta tai kirjastojen luetteloista. Toivottavasti joku kysymyksen lukija tunnistaa laulun. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.