Ottavatko kirjastot vastaan suomalaiskirjailijoiden vieraskielisiä (käännettyjä) tekijänkappaleita? Itselläni olisi usealla eri kielellä uusia teoksia, joiden…

Kysytty

Hei, ottavatko kirjastot vastaan suomalaiskirjailijoiden vieraskielisiä (käännettyjä) tekijänkappaleita? Itselläni olisi usealla eri kielellä uusia teoksia, joiden soisin päätyvän kiertoon muulla tavoin kuin paperinkeräyksen kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastot ottavat vastaan kirjalahjoja tarpeen mukaan. Kannattaa kysyä tarkemmin omasta lähikirjastosta.