Ottaako Sellon kirjasto vastaan lahjoituksena kirjoja? Olemme muuttamassa pois Espoosta ja haluaisimme lahjoittaa kirjat johonkin kierrätyksen yms. Niitä on…

Kysytty

Ottaako Sellon kirjasto vastaan lahjoituksena kirjoja? Olemme muuttamassa pois Espoosta ja haluaisimme lahjoittaa kirjat johonkin kierrätyksen yms. Niitä on 100-200, luulisin. Enimmäksen romaaneja ja dekkareita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kaupunginkirjasto ottaa vastaan lahjoituksena hyväkuntoisia kirjoja, joille on kysyntää kirjastokäytössä. Kirjasto ottaa vastaan lahjoituksia sillä ehdolla, että jos aineistoa ei oteta kirjastokäyttöön, kirjasto voi laittaa sen kierrätyshyllyynsä tai hävittää muuten.