Otsikko
Sellon kirjastossa on Rakennusmaailma 12 / 2013 lehdestä joku ottanut irti ja ilmeisesti itselleen useita sivuja. Voisiko tälläiseen terroriin puuttua?

Kysytty

Sellon kirjastossa on Rakennusmaailma 12 / 2013 lehdestä joku ottanut irti ja ilmeisesti itselleen useita sivuja. Voisiko tälläiseen terroriin puuttua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteestasi!

On todella äärimmäisen ikävää, että tällaista joskus pääsee tapahtumaan. Aina syyllisiä ei pystytä jäljittämään riittävän nopeasti, jotta asiaan pystyttäisiin puuttumaan, mutta seuraamme kaikkien lehtiemme osalta tilannetta. Jos terrori kohdistuu yhteen lehtinimekkeeseen riittävän useasti, saa lehden vain pyytämällä asiakaspalvelijalta.

Toivottavasti muut Rakennusmaailma-lehtemme numerot sekä muu lehtikokoelmamme palvelee sinua jatkossakin. Teemme parhaamme, jotta voimme edelleen vastata asiakkaan lehtitarpeisiin mahdollisimman hyvin ja kattavasti.

Maaret Teppo, palvelupäällikkö
Sellon kirjasto, lehdet ja musiikki