Ottaako kirjasto vastaan kirjalahjoituksia? Meillä olisi runsaasti kertaalleen luettuja hyväkuntoisia romaaneja ja joitakin elämänkertateoksia. Suurin osa…

Kysytty

Ottaako kirjasto vastaan kirjalahjoituksia? Meillä olisi runsaasti kertaalleen luettuja hyväkuntoisia romaaneja ja joitakin elämänkertateoksia. Suurin osa teoksista on nidottuja kovakantisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot ottavat mielellään kirjalahjoituksia vastaan ja voit tarjota kirjojasi haluamaasi kirjastoon. Kirjaston henkilökunta arvioi lahjoitukset ja pidättää oikeuden olla liittämättä niitä kokoelmiinsa. Useimmiten kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita.