Otattkeo vastaan ilmaisia kirjoja? Tarjolla on monenlaisia. Jos otatte niin, millaisia ja kuinka paljon?

Kysytty

Hei, Otattkeo vastaan ilmaisia kirjoja? Tarjolla on monenlaisia. Jos otatte niin, millaisia ja kuinka paljon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastot ottavat vastaan kirjalahjoituksia tarpeen mukaan. Lahjoituksia voidaan tarvittaessa sijoittaa myös kierrätyskärryyn, josta muut asiakkaat voivat niitä ottaa itselleen.

Kysy tarkemmin lähikirjastostasi heidän tilanteestaan.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onnittelut Helmet-asiakkaille ja -veronmaksajille järkevästä toiminnasta! Tampereen kirjaston ovenpielessä ilmoitetaan ykskantaan: Ei lahjoituksia.