Osaisitteko sanoa, mitkä kustannusyhtiöt julkaisevat lastenkirjoja? Kiitos!

Kysytty

Osaisitteko sanoa, mitkä kustannusyhtiöt julkaisevat lastenkirjoja? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki suuret ja keskisuuret kustantajat julkaisevat lastenkirjoja, kuten Otava, Tammi, WSOY, Gummerus, Karisto, Teos. Pienemmistä kustantajista ainakin seuraavat: Lastenkeskus, S&S, Reuna-kustannus, Pieni karhu, Nordbooks, Myllylahti, Kustannus-Mäkelä.

Yleiset kirjastot (kirjastot.fi) ovat listanneet kustantajia sivulleen. Sieltä voit katsoa lisää: https://www.kirjastot.fi/kirjallisuus/kustantajat