Onkohan seuraavaa laulua (käsittääkseni kehtolaulu) suomennettu, ja jos on, mistä sen löytäisin? V'là l'bon vent, v'là l'joli vent, V'là l'bon vent, ma mie m…

Kysytty

Onkohan seuraavaa laulua (käsittääkseni kehtolaulu) suomennettu, ja jos on, mistä sen löytäisin?

V'là l'bon vent, v'là l'joli vent,
V'là l'bon vent, ma mie m'appelle.
V'là l'bon vent, v'là l'joli vent,
V'là l'bon vent, ma mie m'attend.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomennosta en ole löytänyt tästä lastenlaulusta. Sanat ranskaksi löytyy mm
http://www.paroles.net/chansons/23500.htm