Lumikista ja 7 kääpiöstä tuttu laulu "Ain laulain työtäs tee..." - miltä cd-levyltä se voisi löytyä. Käy laulettu tai instrumentaalinen versio. Löytyykö levyä…

Kysytty

Lumikista ja 7 kääpiöstä tuttu laulu "Ain laulain työtäs tee..." - miltä cd-levyltä se voisi löytyä. Käy laulettu tai instrumentaalinen versio. Löytyykö levyä mistä kirjastosta Helsingistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen laulu löytyy suomeksi laulettuna Harmony Sistersin esittämänä nimellä "Laulaen työtäs tee" levyiltä HARMONY SISTERS : Harmony Sisters 1 : Kodin kynttilät : 1936-42 ja DALLAPE : Dallape.
Alkuperäinen laulu "Whistle While You Work" löytyy usammaltakin cd-levyltä, esim:
SNOW White and the seven dwarfs.
ALL time favorite Walt Disney songs.
DISNEY Collection : favourite songs from Disney : volume 1.
.