Otsikko
Etsin lastenlauluun Räätälin häät sanoja ja nuotteja, nimestä en ole varma, mutta laulu alkaa sanoilla: Kas kerran räätäli pikkuinen hän päätti viettää häitä,…

Kysytty

Etsin lastenlauluun Räätälin häät sanoja ja nuotteja, nimestä en ole varma, mutta laulu alkaa sanoilla: Kas kerran räätäli pikkuinen hän päätti viettää häitä, ol hällä takki housutkin vaan haittasi väljyys näitä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Räätälin häät niminen laulu on ainakin seuraavissa kirjoissa

Lasten toivelaulukirja / Toimittaneet Liisa Ahokas ja Ulla Mattsson ; Kuvitus ja taitto: Pirkko Koskimies.
Espoo : Fazer Musiikki, c1981.

Tule leikkimään / [Koonneet ja leikkiselityksin varustaneet] Antila-Jyränki.
Helsinki : Fazer, 1979.

Piiri- ja laululeikkejä / [Toimittanut] Kaarina Kari.
Porvoo : WSOY, 1959