Otsikko
Onkohan missään luettavana Usko Laukkasen Tupsu, orava (Satukustannus, 1987) kirjaa. Se on kirja jota pienenä olen itse lukenut ja nyt haluaisin sen lapsilleni…

Kysytty

Hei. Onkohan missään luettavana Usko Laukkasen Tupsu, orava (Satukustannus, 1987) kirjaa. Se on kirja jota pienenä olen itse lukenut ja nyt haluaisin sen lapsilleni lukea. Itselläni oli silloin kirja ja kasetti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Usko Laukkasen lastenkirja Tupsu, orava (1990) sekä kirjaan liittyvä äänikasetti ovat lainattavissa joistakin Suomen kirjastoista. Omassa lähikirjastossasi teosta ei näytä olevan. Voit tilata kirjan ja kasetin kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.

https://finna.fi/