Mistä löydän lasten satukasetit/CD:t * Hupi-hiiren löytöretki, * Loppu hyvin - kaikki hyvin * Juuso-hiiri ja häijy rintaneula Lapsemme kuuntelivat noita satuja…

Kysytty

Mistä löydän lasten satukasetit/CD:t

* Hupi-hiiren löytöretki,
* Loppu hyvin - kaikki hyvin
* Juuso-hiiri ja häijy rintaneula

Lapsemme kuuntelivat noita satuja pieninä, ja nyt kuunneltaisiin uudelleen keskimmäisen lapsen täyttäessä 30 v.
(Syntymäpäiväyllätys siis)
Raimo Berkan on sanoittaja, säveltäjästä ei tietoa eikä esittäjistäkään. Muinoin nauhoitin ne radiosta kasetille, mutta YLE:n arkistoissa sitä ei kuulema enää ole.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki satukasetit löytyvät Joensuun kirjastosta. Ne kuuluvat Satuset-sarjaan. Tekstit on tehnyt Raimo Bergan ja laulut Jukka Kuoppamäki. Hupi-hiiren löytöretki on Satuset-kasetin numerossa 1, Loppu hyvin - kaikki hyvin numerossa 2 ja Juuso-hiiri ja häijy rintaneula numerossa 4.
Hauskoja syntymäpäiviä!

16 ääntä

Kommentit

Miten pääsisi lainaamaan Hupi-hiiret täältä Lahdesta käsin. Olen lukenut ja kuunnellut ko satuja omille lapsilleni ja hoitolapsille ja haluaisin saada niitä edes lainaksi jotta voisin kuunnella niitä vielä kerran. Toki jos joku haluaa kirjoittaa ne minulle esim sähköpostiin niin sekin käy. Mutta olisi upeaa saada vielä kerran kuulla ne sadut