Tyttäreni haluisi tietää mitä kirjaa luimme 80-luvun puolivälissä. Siinä oli kauniisti tehtyjä lintuja joilla oli kaikilla lukko jotka piti saada auki. …

Kysytty

Tyttäreni haluisi tietää mitä kirjaa luimme 80-luvun puolivälissä. Siinä oli kauniisti tehtyjä lintuja joilla oli kaikilla lukko jotka piti saada auki. Hienosti kuvitettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme ole tunnistaneet tätä kirjaa. Kysymys on lähetetty kirjastojen yhteiselle sähköpostilistalle. Jos sitä kautta vastaus löytyy, lähetän tiedon.