Onkohan Markus Luttemanin teosta El Choco suomennettu? Jos on, olisiko mahdollista saada se kirjastoon? Tai onko tietoa milloin se suomennetaan? Kiitos…

Kysytty

Hei!

Onkohan Markus Luttemanin teosta El Choco suomennettu? Jos on, olisiko mahdollista saada se kirjastoon? Tai onko tietoa milloin se suomennetaan?

Kiitos tiedosta !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennica ei tunne teosta eikä kirjailijaa, joten ainakaan vielä sitä ei näytä suomennetun. Suurimpien suomalaisten kustantamojen sivuilta ei myöskään löytynyt ennakkomainintaa kirjan mahdollisesta tulevasta suomennoksesta, eikä liioin vapaalla internethaulla. Toisaalta kirja on niin uusi (julkaistu Ruotsissa tämän vuoden tammikuussa), että on hyvinkin mahdollista, että sen suomentaminen on jossakin kustantamossa tekeillä.

1 ääntä

Kommentit

Tästä tiedosta oli minulle hyötyä koska olen samalla asialla, nimittäin kirjan suomalaista tulkintaa.

Olen lukenut kirjan ruotsiksi ja haluan tosiaankin suositella tätä suomalaisille ystävilleni. Toivon pikaista suomennosta; kirja on sävähdyttävä tosikertomus Boliviasta ja sisältää myös asiatietoa.