Otsikko
Onkohan Hola- lehden tilaus kirjastoihin loppunut ??? Ainakaan en ole Vuosaaren kirjastossa Hgissä uutta numeroa nähnyt.

Kysytty

Onkohan Hola- lehden tilaus kirjastoihin loppunut ???
Ainakaan en ole Vuosaaren kirjastossa Hgissä uutta numeroa
nähnyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hola! - lehti on edelleenkin tilattu myös vuodeksi 2007 useisiin Helsingin kaupunginkirjastoihin. HelMet -haun (http://www.helmet.fi/screens/opacmenu_fin.html) kautta voi kuitenkin todeta, että viimeksi tulleet numerot ovat joulukuun alkupuolelta, mutta sen jälkeen ilmestyneet lehdet ovat myöhässä eli eivät ole lainkaan tulleet.

Lehden tietoja voit tarkistaa kirjoittamalla "teoksen nimi"-kenttään Hola ja valita aineistoksi "lehdet". Saadusta viitelistasta voit valita Hola!:Helsinki, jolloin saat näkyviin Helsinkiin tilatut lehdet. Kunkin kirjaston kohdalta "viimeksi saapuneet"- linkistä näkee sekä vastaanotettujen että odotettavien lehtien saapumispäivämäärät.

Toistaiseksi meillä ei ole tietoa lehtien myöhästymiseen, niiden perään on kuitenkin jo kyselty.
Kannattaa toki kysyä kirjastossa paikanpäällä virkailijoilta mieltä askarruttavia asioita.