Saako lehtivarastossanne olevia esim. Eeva-lehtiä vuodelta 1971, katseltaviksi/kopioitaviksi lähikirjastooni Paloheinään(Hki)?

Kysytty

Saako lehtivarastossanne olevia esim.
Eeva-lehtiä vuodelta 1971, katseltaviksi/kopioitaviksi lähikirjastooni Paloheinään(Hki)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston keskitetty varasto sijaitsee pääkirjastossa Pasilassa, käyntiosoite Kellosilta 9. Siellä olevia kirjoja pääsääntöisesti lähetetään muihin kirjastoihin, mutta lehdet ovat tästä poikkeus. Niitä ei lähetetä muihin kirjastoihin edes lukukappaleiksi, koska on tarkoitus, että lehdet ovat aina saatavilla yhdessä paikassa kopiointia tai lukemista varten. Ne ovat myös olennainen osa tietopalvelua.
Mainitsemaanne Eeva-lehteä löytyy varastosta vuosikerrat 1936-1951, 1965-1980, 1995-1998. Uusimmat numerot löytyvät pääkirjastossa uutisalueelta. Muiden lehtien saatavuuden voitte tarkistaa sivulta http://www.lib.hel.fi/pasila/varasto/vale01.htm