Onko teokseen Noitanainen / Yasmine Galenorn (Toinen todellisuus -sarja) jatko-osia suomeksi? Jos ei ole, niin onko tulossa ja milloin?

Kysytty

Onko teokseen Noitanainen / Yasmine Galenorn (Toinen todellisuus -sarja) jatko-osia suomeksi?
Jos ei ole, niin onko tulossa ja milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjan muita osia ei ole ilmestynyt ainakaan toistaiseksi suomeksi, koska niistä ei löydy mainintaa mistään tietokannoista.

Laitoin kustantajalle kysymyksen, onko heillä suunnitelmia julkaista sarjan seuraavia osia suomeksi. Jos sieltä vastataan, ilmoittelen sinullekin.