Canadassa sen Brittiläisessä Columbiassa on autiokaupunki nimeltä ANYOX. Tästä käupungista on kirjoitettu kirja nimeltä: "The Town that got lost: A story of…

Kysytty

Canadassa sen Brittiläisessä Columbiassa on autiokaupunki nimeltä ANYOX. Tästä käupungista on kirjoitettu kirja nimeltä: "The Town that got lost: A story of Anyox". Kirjaa myydään netissä; ABE Books -sivuilla. En haluaisi ostaa kirjaa: onko tätä kirjaa mahdollisesti Suomessa lainattavissa ja millä hinnalla lainaus tapahtuisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta ei löytynyt suomalaisten kirjastojen luetteloista. Teosta voi koittaa saada kaukolainatuksi oman lähikirjaston kautta. Kaukolainaus on maksullinen palvelu, maksun suuruus vaihtelee 4 euron (Pohjoismaista) ja 15 euron (muualta Euroopasta) välillä.