Otsikko
Onko teillä venäjän alkeiskurssisarjaa nimeltä "Kapusta"? Siihen kuuluu oppikirjojen lisäksi DVD-materiaalia.

Kysytty

Hei!

Onko teillä venäjän alkeiskurssisarjaa nimeltä "Kapusta"? Siihen kuuluu oppikirjojen lisäksi DVD-materiaalia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

HelMet-kirjastoista löytyy venäjän peruskurssi nimeltä Kapusta, joka on jo hieman vanhempi ja siinä on kirjan lisäksi äänikasetti. Uudempi venäjän kielen peruskurssi on nimeltään Kapusta Master ja tässä on mukana CD-levyt. Valitettavasti sellaista Kapusta-nimistä alkeiskurssisarjaa en löytänyt, johon kuuluisi DVD-materiaalia.