Onko tätä Aila Meriluodon runoa käännetty ruotsiksi ja jos niin missä teoksessa?

Kysytty

Onko tätä Aila Meriluodon runoa käännetty ruotsiksi ja jos niin missä teoksessa? "Ei mikään voi kuolla, /ei kukat, ei tuuli, / ei rakkaus kuolla voi."

Vastaus

Vastattu

Katkelma on Aila Meriluodon runosta Jälkeenpäin, sen toisesta säkeestä (kokoelmasta Lasimaalaus, 1946).

Valitettavasti runosta ei löydy ruotsinnosta.