Onko Suomessa kirjoitettu visiojohtamista käsitteleviä kirjoja?

Kysytty

Onko Suomessa kirjoitettu visiojohtamista käsitteleviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kauppinen, Tero J.: Visiosta tuloksiin - johtaminen organisaation kilpailuvalttina. Otava, 1994
Santalainen, Timo: Resurssijohtaminen - visioista muutokseen ja tulokseen. WG, 1990
Salenius, Bo-Magnus ym. Voimana visio. Helsinki Swedish School of economics and business administration. 1998 Sama ilmestynyt myös nimellä Visionskraft.
Visioiva valmentaja verkostoissa / toim. Mikko Ruohonen Turku : Turun kauppakorkeakoulu, 1997 320 s.