Onko suomen kielen johtimista tehty tyhjentävää luetteloa, josta löytyisi kaikki johtimet?

Kysytty

Hei! Onko suomen kielen johtimista tehty tyhjentävää luetteloa, josta löytyisi kaikki johtimet?

Vastaus

Vastattu

Verkosta löytyy vapaasti PDF:nä ladattavissa oleva Vesa Koiviston Suomen sananjohdon morfofonologiaa vuodelta 2006.

Hyvän kuvan Suomen kielen johtimista saa myös Auli Hakulisen Isosta Suomen kieliopista, 2004.