Onko sinulla mitään hyviä ehdotuksia tollasiin "kuuluisiin" kappaleisiin että vois soittaa pianolla,rummuilla ja bassolla?

Kysytty

Onko sinulla mitään hyviä ehdotuksia tollasiin "kuuluisiin" kappaleisiin että vois soittaa pianolla,rummuilla ja bassolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olettaisin, että tarkoitat kuuluisia pop/rock kappaleita?
The Beatles-yhtyeeen kappaleista on sovitettu myös aloittevalle bändille sopivia nuotteja. Tässä muutamia (ovat lainattavissa esim. pääkaupunkiseudun kirjastoista):

-Beatles: Live with The Beatles
(Soitonopas, sisältää nuotit kosketinsoittimelle, bassolle ja rummuille, harjoitusta varten on 2 cd-levyä.)

-Beatles: Easiest keyboard collection
-Beatles: Drum collection (25 great songs)

Sitten on myös kokoelmia, joissa on koottuna eri yhtyeiden kuuluisia kappaleita:

-Easiest keyboard collection : pop classics (kosketinsoitin, melodia ja sointumerkit)

-Pop tunes you've always wanted to play : easy pop hits for solo piano

Kotimaisia suosittuja kappaleita on mm.: Rokkivihko 2000- nuotissa (pianosäestys ja basso)
Joku suomalainen tango (Tango merellä, Satumaa...)voisi myös sopia bändillenne, koska ne ovat selkeitä rytmisesti.
Tässä muutamia ehdotuksia ja bändillenne onnea!