Otsikko
Löytyisikö kirjaston kautta nuotteja kappaleeseen Tämä maailma tarvitsee rakkautta (Suvi Teräsniska esittäjä)?

Kysytty

Hei!

Löytyisikö kirjaston kautta nuotteja kappaleeseen Tämä maailma tarvitsee rakkautta (Suvi Teräsniska esittäjä)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suvi Teräsniskan esittämän laulun Tämä maailma tarvitsee rakkautta sävelsi Lauri Tähkä ja sanoitti Timo Kiiskinen. Laulua ei valitettavasti ainakaan toistaiseksi ole julkaistu nuottina.

Lähde: Kansalliskirjaston tietokanta