Mistä historiankirjasta saisin tietoa 1900-luvun Oulun kaupungin liike-elämästä ?

Kysytty

Mistä historiankirjasta saisin tietoa 1900-luvun Oulun kaupungin liike-elämästä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oheisissa Oulun kaupungin historiaa käsittelevissä yleisteoksissa on tietoa Oulun liike-elämästä 1900-luvulla:

- Oulun kaupungin historia : 5 : 1918-1945 /kirj. Kustaa Hautala, Oulun kaupunki,1976
- Oulun kaupungin historia : 6 :1945-1990 /kirj. Turo Manninen , Oulun kaupunki,1995
- Valkean kaupungin vaiheet : Oulun historiaa, Pohjois-Suomen historiallinen yhdistys, 1987
- Oulun vuosisadat 1605-2005, Pohjois-Suomen historiallinen yhdistys, 2005

Teoksia voi kaukolainata ainakin Oulun kaupunginkirjastosta. Saatavuuden voi tarkistaa Oulun kaupunginkirjaston tietokannasta

http://oukasrv6.ouka.fi:8001/?formid=find2