Olisiko Kouvolan kirjastoissa Kurt Cobainin päiväkirjoja saatavilla?? Kun olisin kiinnostunut niistä enkä löydä niitä mistään...!!!

Kysytty

Olisiko Kouvolan kirjastoissa Kurt Cobainin päiväkirjoja saatavilla?? Kun olisin kiinnostunut niistä enkä löydä niitä mistään...!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kurt Cobainin "Päiväkirjat" on suomeksi julkaissut WSOY
vuonna 2003. Kirjatunnusnumero on 951-0-28338-X. Se ei siis ole harvinaisuus ja on saatavissa Kouvolan kaupunginkirjastosta.