Otsikko
Onko sallittua ottaa kirjaston kirjoista kuvia, ja julkaista niitä Instagramissa? Pidän Instassa tiliä, jolla arvostelen lukemiani kirjoja siis. Jos se on…

Kysytty

Onko sallittua ottaa kirjaston kirjoista kuvia, ja julkaista niitä Instagramissa? Pidän Instassa tiliä, jolla arvostelen lukemiani kirjoja siis. Jos se on sallittua, pitääkö peittää esimerkiksi se, mistä kirjastosta on lainattu tai muuta?

Vastaus

Vastattu

Hei

Voit julkaista kuvia kirjaston kirjoista samalla lailla kuin muistakin kirjoista. Tarroja tai muita kirjaston merkintöjä ei ole pakollista peittää. Kirjan kansikuvan käytöstä verkossa löytyy ohjeita tämän linkin takaa: https://kuvittajat.fi/uutiset/kansikuvaohjeistus