Onko "punk never dies" jonkun tietyn henkilön tm letkautus vai vain yleinen sanonta? Pitäiskö siteerata jotakuta (ketä?) jos sitä käyttää?

Kysytty

Onko "punk never dies" jonkun tietyn henkilön tm letkautus vai vain yleinen sanonta? Pitäiskö siteerata jotakuta (ketä?) jos sitä käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Niin tämä ei aivan kuolleena syntynyt sanonta totisesti elää.

Kenen suusta tuo tai "punk will never die" on putkahtanut ei selvinnyt netti- ym. tietokantahauilla.

Sitävastoin "rock and roll will never die" kertoo Neil Young laulussaan Hey hey, my my.

3 ääntä

Kommentit

punks not dead