Onko pasilan pääkirjastossa huoneita joissa on tietokone varattavissa kuten esmes malmilla?

Kysytty

Onko pasilan pääkirjastossa huoneita joissa on tietokone varattavissa kuten esmes malmilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjastossa on yksi erillinen huone tietokoneen käyttöä varten. Muut Pasilan yli 30 asiakastietokonetta ovat avoimessa tilassa, suurin osa toisen kerroksen lehtialueella.