Otsikko
Onko Pasilan kirjastossa varastopäivä jolloin voisi tutustua varastossa oleviin kokoelmiin?

Kysytty

Hei! Onko Pasilan kirjastossa varastopäivä jolloin voisi tutustua varastossa oleviin kokoelmiin? Kiinnostaisi tutustua vanhoihin Helsingin puhelinluetteloihin.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen Kirjavarastossa Pasilassa on avoimet ovet joka keskiviikko  11.1. - 17.5. klo15 - 19.

Alla olevasta linkistä voit lukea lisää tietoa Kirjavarastosta.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Jutt…

1 ääntä

Kommentit

Kyllä kai varastossa olevaan aineistoon voi tutustua muulloinkin, kun menee lainausosastolle ja kertoo mitä haluaa noudettavan varastosta.