Otsikko
Onko olemassa lastenkirja, jossa seikkaillaan esim. seikkailuradalla/tehtäväradalla? Satukirja, kuvakirja tms.

Kysytty

Onko olemassa lastenkirja, jossa seikkaillaan esim. seikkailuradalla/tehtäväradalla? Satukirja, kuvakirja tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisia seikkailu- tai tehtäväratakirjoja emme onnistuneet löytämään, mutta näissä kahdessa kirjassa edetään kuitenkin sankareiden kanssa seikkailusta toiseen. Piilopaikka puussa  (suomennos: Anne Luukkanen) -kuvakirjassa Petteri Kaniini ystävineen ratkaisee kolme salaista oravatehtävää. Jukka Lemmetyn Leo Z ja pillerinpyörittäjä  -kuvakirjassa seikkaillaan Löytöretkimuseossa.