Otsikko
Onko olemassa lasten tai nuorten kirjaa jonka päähenkilön nimi on Erik?

Kysytty

Onko olemassa lasten tai nuorten kirjaa jonka päähenkilön nimi on Erik?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuorten fantasiakirja löytyy: Olsen, Lars-Erik: Erik ihmisenpoika. Kirjalito 2006, ISBN 951-28-4445-1 (sid.).
Terry Pratchettilla on myös fantasiakirja nimeltä Eric sarjassa Kiekkomaailman kronikka, ISBN 951-23-4380-0 (sid.)