Otsikko
Onko Libba Bray kirjoittanut muita kirjoja kuin "Kauhun ja kauneuden valtakunnan" ja jos ei onko kirjalle tulossa jatko-osaa ?

Kysytty

Onko Libba Bray kirjoittanut muita kirjoja kuin "Kauhun ja kauneuden valtakunnan" ja jos ei onko kirjalle tulossa jatko-osaa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Libba Braylta on ilmestynyt tähän mennessä kolme kirjaa, A great and terrible beauty, Rebel angels ja The sweet far thing. Ensinmainittu julkaistiin vuonna 2007 suomeksi nimellä Kauhun ja kauneuden valtakunta. Kaksi muuta ovat sen jatko-osia. Niiden ilmestymisestä Suomessa ei ole ainakaan vielä tietoa kustantajan verkkosivuilla (www.wsoy.fi).

7 ääntä

Kommentit

Kirjoja Rebel Angels ja The sweet far thing ei suomennetta. Kysyin WSOY:ltä asiasta.